Reklama dźwignią handlu – wie o tym każdy przedsiębiorca, starający się poprawić funkcjonowanie swojej firmy. Wybór strategii reklamowej nie jest jednak zadaniem zupełnie prostym. Wśród dostępnych sposobów reklamowania naszych towarów lub usług znajdziemy najróżniejsze formy – wizualne, audiowizualne, przeznaczone do eksponowania wewnątrz pomieszczeń lub na świeżym powietrzu. Wybór zależy od zasięgu naszego przedsiębiorstwa, profilu jego docelowych klientów oraz naszych możliwości finansowych. Zapraszamy do lektury, w której przedstawimy i omówimy zalety tak zwanej reklamy samochodowej, coraz częściej i chętniej stosowanej w naszym kraju.
14 lutego zakończyła się 16. edycja jednej z największych imprez wystawienniczych, która na 3 dni skupiła ok. 21 000 zwiedzających. W ocenie organizatora, wystawców, jak i przybyłych gości targi można uznać za udane, szczególnie uwzględniając udział ok. 3500 zwiedzających z zagranicy z 52 krajów. Wysoki poziom produktów, usług, a także wszystkich punktów programu targowego kolejny raz potwierdzają, że RemaDays Warsaw to w świecie reklamy i druku wydarzenie, którego nie można przegapić.
Niemal przy każdej okazji – święta, urodziny, imieniny, rocznice – jest zawsze ten sam problem: co kupić na prezent? Co zrobić, aby był on trafiony? Jest to uciążliwe zwłaszcza w przypadku osób, które naprawdę mają już wszystko. Dlatego, zamiast szukać kolejnej koszuli czy piżamy, lepiej stworzyć coś spersonalizowanego.
MEWA Zarządzanie tekstyliami: Pełny serwis dla przedsiębiorstwa.