Poszukiwanie nowych klientów, ustawiczna potrzeba wprowadzania innowacji i nowości, a także znalezienie złotego środka pomiędzy ceną, a jakością – to tylko niektóre z zagadnień z jakimi na co dzień spotykają się polskie drukarnie. W czasach kryzysu i zaostrzonej konkurencji pozyskanie nowych kontrahentów wymaga nieco więcej wysiłku oraz efektywniejszych działań. Spośród wielu imprez dla branży poligraficzno-opakowaniowej targi easyFairs® Packaging Innovation doceniane są przez przedsiębiorców jako świetna okazja do poznania wielu kluczowych klientów.
Na konferencji zostaną przedstawione wymagania sieci handlowych wobec etykiet, nowoczesne rozwiązania sprzętowe na rynku, a także na przykładach wdrożeń rozwiązania programowe. Konferencji będzie towarzyszył dzień specjalny poświęcony Dyrektywie 2000/13/WE pod tytułem: „Nowe wymagania prawne dotyczące znakowania żywności” w dniu 9 grudnia 2011.
Dzięki wsparciu zespołu Bogdanka PTR Honda oraz firmy Oki, Marek Szkopek wystartuje w najbliższy weekend w ostatniej rundzie motocyklowego Pucharu Świata FIM Superstock 1000 na portugalskim torze Portimao, serii towarzyszącej mistrzostwom świata Superbike i Supersport.
MEWA Zarządzanie tekstyliami: Pełny serwis dla przedsiębiorstwa.