Aby utrzymać się na rynku i zdobyć rozpoznawalność, trzeba odróżnić swoją ofertę od konkurencji. Zasada ta ma charakter uniwersalny i dotyczy niemal wszystkich branż. Odpowiednio zaprojektowana identyfikacja wizualna to jeden z tych czynników, które pozwalają marce wypracować silną pozycję w branży i sprawić, że jej produkty będą natychmiastowo i bezbłędnie kojarzone. Jak w tej kwestii może pomóc producent etykiet samoprzylepnych?
Zakończył się Festiwal Marketingu, jedno z największych wydarzeń branży reklamy i poligrafii. Podczas dwóch dni na EXPO odbył się szereg prezentacji i konkursów, najsilniej (jak zwykle) reprezentowana była branża FMCG. A jakie trendy z wydarzenia może wyciągnąć dla siebie branża farmaceutyczna? Jak będą wyglądać materiały POS i standy w aptekach w najbliższym czasie?
Kilka dni temu firma Labo Print, czyli międzynarodowy dostawca rozwiązań reklamowych, jak sami o sobie piszą, opublikował w sieci swój nowy katalog produktów. Sytuacja jest o tyle ciekawa, że nie dotyczy on ani druku wieloformatowego, ani etykiet, kubków reklamowych czy nawet reklamy przestrzennej, czyli segmentów produkcji, z których firma jest powszechnie znana. Nowy katalog o nazwie EXPO, to szeroka oferta… różnego typu stoisk targowych i promocyjnych.
MEWA Zarządzanie tekstyliami: Pełny serwis dla przedsiębiorstwa.