Czy sięgając po produkty kierujemy się wyłącznie ich składnikami, czy jednak stawiamy na opakowanie? Kolory, sposób umieszczenia tekstu na etykiecie, chwytliwe hasło reklamowe – wszystko to ma ogromne znaczenie i wpływa na sposób postrzegania towarów przez konsumentów.
Firma Iware Sp. z o.o., dostawca oprogramowania iwarePRINT dedykowanego dla firm z branży poligraficznej, wprowadziła na rynek pierwszy, w pełni automatyczny system web-to-print w Polsce. Premiera wersji 2.0 miała miejsce kilka dni temu na Festiwalu Druku i Opakowań w Warszawie. Współpraca z tego typu softem jeszcze nigdy nie była tak prosta. System w wersji podstawowej można zakupić w cenie abonamentu miesięcznego wynoszącego jedyne 99 zł.
Na stoiskach Art i Alma Trend zostaną zaprezentowane najnowsze modele urządzeń Oki dedykowane rynkowi reklamy i marketingu: ES9541 i ES7411WT
MEWA Zarządzanie tekstyliami: Pełny serwis dla przedsiębiorstwa.