Znakowanie produktu w obecnych czasach nabiera coraz większego znaczenia. Konsumenci świadomie podchodzą do tego, co znajduje się w ich koszyku, uważnie czytają etykiety i decydują, czy produkt jest dobry dla zdrowia i otoczenia. Etykieta produktu spełnia dziś bardzo ważną funkcję, zatem chcąc sprzedać swój asortyment, należy odpowiednio zadbać o jej treść. Co powinno znaleźć się na etykiecie?
Szeroko rozumiany marketing nie istnieje bez profesjonalnych wydruków – i to pomimo wyraźnej ekspansji reklamy online. Wciąż jednak mnóstwo firm stawia na tradycyjne metody komunikacji z klientami, wybierając outdoor, gadżety czy inne nośniki elementów identyfikacji wizualnej marki. Fundamentem skuteczności tego typu działań jest z jednej strony kreatywny projekt, a z drugiej profesjonalne wykonanie nośnika, na co ogromny wpływ ma jakość wydruku. Firmy doskonale o tym wiedzą i nieprzypadkowo coraz chętniej stawiają na druk UV. Co to właściwie jest? Na czym polega ta metoda? Jakie są jej najważniejsze zalety? Zapraszamy do lektury naszego poradnika.
Do wydrukowania własnej książki nie potrzeba podpisywania umowy z wydawcą. Można zlecić jej przygotowanie bezpośrednio w drukarni!
MEWA Zarządzanie tekstyliami: Pełny serwis dla przedsiębiorstwa.