Szeroko rozumiany marketing nie istnieje bez profesjonalnych wydruków – i to pomimo wyraźnej ekspansji reklamy online. Wciąż jednak mnóstwo firm stawia na tradycyjne metody komunikacji z klientami, wybierając outdoor, gadżety czy inne nośniki elementów identyfikacji wizualnej marki. Fundamentem skuteczności tego typu działań jest z jednej strony kreatywny projekt, a z drugiej profesjonalne wykonanie nośnika, na co ogromny wpływ ma jakość wydruku. Firmy doskonale o tym wiedzą i nieprzypadkowo coraz chętniej stawiają na druk UV. Co to właściwie jest? Na czym polega ta metoda? Jakie są jej najważniejsze zalety? Zapraszamy do lektury naszego poradnika.
Do wydrukowania własnej książki nie potrzeba podpisywania umowy z wydawcą. Można zlecić jej przygotowanie bezpośrednio w drukarni!
Reklama dźwignią handlu – wie o tym każdy przedsiębiorca, starający się poprawić funkcjonowanie swojej firmy. Wybór strategii reklamowej nie jest jednak zadaniem zupełnie prostym. Wśród dostępnych sposobów reklamowania naszych towarów lub usług znajdziemy najróżniejsze formy – wizualne, audiowizualne, przeznaczone do eksponowania wewnątrz pomieszczeń lub na świeżym powietrzu. Wybór zależy od zasięgu naszego przedsiębiorstwa, profilu jego docelowych klientów oraz naszych możliwości finansowych. Zapraszamy do lektury, w której przedstawimy i omówimy zalety tak zwanej reklamy samochodowej, coraz częściej i chętniej stosowanej w naszym kraju.
MEWA Zarządzanie tekstyliami: Pełny serwis dla przedsiębiorstwa.