Żyjemy w świecie ogromnej konkurencji, gdzie każdego dnia toczy się zacięta walka o klienta. Ważne jest, aby wyróżnić się na tle pozostałych firm i skutecznie przekonać klientów do swoich produktów, czy usług. Jeśli chcesz dowiedzieć się jakie materiały przyciągną nowych klientów do Twojej firmy, a także jakie akcje marketingowe są teraz popularne - doskonale trafiłeś!
Zdrapki marketingowe
Zdrapki to rozwiązanie, które może przyciągnąć nowych potencjalnych klientów i wprowadzić trochę zabawy do standardowego marketingu biznesowego. Dzięki oryginalnym projektom i technikom drukowania są skutecznym narzędziem kampanii, niezależnie od jej celów. Zdrapki mogą wyróżniać się wysokim poziomem zabezpieczenia i powinny być produkowane zgodnie ze standardem WLA.
Dobre Drukarnie oferują swoim Klientom:
Możemy również uatrakcyjnić zdrapki marketingowe za pomocą dodatkowych uszlachetnień:
POMYSŁY NA AKCJE MARKETINGOWE
1. Podaruj klientom kod rabatowy pod zdrapką, który mogą wprowadzić przy kasie, aby ubiegać się o zniżkę na
konkretny produkt, czy usługę lub odeślij ich na swoją stronę internetową. Przy okazji klienci będą mieli okazje na
zapoznanie się z całą ofertą firmy.
2. Oryginalna zdrapka może także ożywić Twoje wydarzenie. Wysłanie do klienta zdrapki w formie zaproszenia -
odbiorca musi zdrapać pole, aby sprawdzić czas i miejsce eventu. Dzięki takiemu rozwiązaniu możesz przekazać
gościom wszystkie potrzebne informacje w wyjątkowej formie.
DLACZEGO WARTO?
JAKĄ DRUKARNIE WYBRAĆ?
Najlepsze drukarnie stale inwestują w innowacyjne technologie oraz wielofunkcyjny park maszynowy. W rezultacie stale poszerzają zakres oferowanych produktów i usług. Dzięki możliwości połączenia wielu technik uzyskujemy różnego rodzaju produkty oraz bogatą gamę formatów, dowolne kształty, wiele rodzajów surowca i wiele innych cech produkowanych materiałów.
ETYKIETY ZE ZDRAPKĄ
Niespotykane dotąd narzędzia marketingowe łączące standardową etykietę lub owijkę ze zintegrowanym polem zdrapkowym. Dzięki takiemu rozwiązaniu można w prosty sposób zorganizować akcję promocyjną na produkty, które znajdują się już na stanie, bez potrzeby zmiany opakowania, czy dorzucania dodatkowego materiału.
ZALETY
Etykieta samoprzylepna z wbudowaną zdrapką do aplikacji na zewnątrz opakowania to doskonałe rozwiązanie w momencie, kiedy podczas organizacji promocji produktu nie chcemy projektować nowego opakowania, czy uruchamiać osobnej linii produkcyjnej. Etykieta o dowolnym kształcie i rozmiarze, na której znajduje się pole(kupon) otoczone perforacją, aplikowana jest na opakowanie zewnętrzne. Konsument odrywa okienko i odkrywa pole zdrapkowe umożliwiające udział w promocji. Tego typu rozwiązanie może stanowić alternatywę dla akcji marketingowych, gdzie do wnętrza opakowania dodawany jest, np. kupon, zdrapka, czy token.